De eerste dagen in Paramaribo, SURINAMEE!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Moniek Helthuis - WaarBenJij.nu De eerste dagen in Paramaribo, SURINAMEE!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Moniek Helthuis - WaarBenJij.nu

De eerste dagen in Paramaribo, SURINAMEE!!

Blijf op de hoogte en volg Moniek

30 September 2015 | Suriname, Paramaribo

En nu dan eindelijk mijn eerste reisverslag!

Na een geweldig verrassingsafscheidsfeest van vrijdagavond, vertrok ik zaterdagochtend 26 september 2015 naar Schiphol, voor een reis van ruim 4 maand naar Suriname.

Na een goede vlucht zit ik nu al een paar dagen met een lawaaiige ventilator op me kamer, maar wel elke dag in een korte broek! En ja ik heb veelste weinig kleding bij me:( Maar helaas was mijn gewichtslimiet van de koffer bereikt..

Nu 3 dagen later, 20 muggenbulten rijker, heeft ook de klusjesman mijn klamboe aan het plafond kunnen bevestigen! En nu kan het avontuur beginnen.....!

Afgelopen dagen... Wat hebben we gedaan... Niet veel... Maar dat wordt hier ook afgeraden. NO SPANG.

Na een zwembadtour hebben we een zwembad kunnen vinden, die EN open was EN er zwembaar uit zag. Leuk dagje!

Ook zijn we er een middagje op uitgetrokken om te gaan pinnen. (Ja daar kun je een halve dag over doen..)

Ten slotte wil ik even laten weten wat ik heb gekookt... euh gebakken. Pannenkoeken! En wel voor 12 personen :D

Tot de volgende keer!

  • 01 Oktober 2015 - 13:29

    Sonil:

    Cool! Fijn dat je na je zin hebt. Nu nog een loempja tentje vinden dan komt het helemaal goed!

  • 11 Oktober 2015 - 06:17

    Moniek Helthuis:

    Hahaha Sonil dat ritueeltje voer ik alleen met jullie uit ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Moniek

Actief sinds 23 Sept. 2015
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 4401

Voorgaande reizen:

26 September 2015 - 11 Februari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: